Pełna księgowość = pełna kontrola.
Poniżej przedstawiamy zakres czynności jakie wykonuje nasze biuro dla klientów zobowiązanych do prowadzenia pełnej księgowości (księgi handlowe).
- Ewidencja zapisów w księgach rachunkowych na podstawie otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- Sprawdzenie pod względem księgowym oraz podatkowym dokumentów wystawionych przez Klienta
- Rozliczanie delegacji służbowych (wraz z dietami oraz ewidencją przebiegu auta)
- Przygotowywanie oraz wysyłanie potwierdzeń sald
- Prowadzenie rejestrów VAT
- Ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- Sporządzanie ewidencji VAT
- Przygotowanie planu kont wraz z polityka rachunkowości
- Składanie wszelkich deklaracji podatkowych w Państwa imieniu (na podstawie pełnomocnictwa)
- Aktualizowanie i rejestracja danych firmowych w Urzędzie Skarbowym oraz ZUS
- Rejestrowanie Spółki w Sądzie
- Przygotowanie odpowiednich uchwał i postanowień
- Reprezentujemy klienta podczas kontroli Urzędu Skarbowego oraz ZUS
- Zapewniamy telefoniczne, mailowe oraz osobiste wsparcie w zakresie bieżącej księgowości Klienta
Dodatkowo naszym klientom w ramach usługi możemy zaproponować:
-
elektroniczną archiwizację dokumentów (pdf)
- panel klienta z dostępem do najważniejszych danych oraz dokumentów rejestrowych firmy
-
automatyczne powiadamianie e-mail o należnych składkach Zus, kwocie podatku dochodowego, VAT i ich terminach
-
wirtualne biuro (Rejestracja Państwa firmy pod naszym adresem)
W celu zapytania o konkretne usługi naszej firmy prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy bądź poprzez zakładkę kontakt.
Zapraszamy również do odwiedzenia działu: FAQ