To nasze biuro wprowadza i księguje dokumenty za Państwa. Nie musicie Państwo sami wprowadzać danych z faktur do żadnej aplikacji i zastanawiać się nad ich poprawnością.
Ten typ naszych usług skierowany jest przede wszystkim dla:
- Doradców ubezpieczeniowych i finansowych jak również przedstawicieli handlowych,
- Jednoosobowych działalności gospodarczych, spółek cywilnych, spółek jawnych generujących niewielką liczbę dokumentów,
- Firm rozliczających się na podstawie książki przychodów i rozchodów
Dodatkowo w ramach usługi otrzymują Państwo:
- pełna odpowiedzialność biura
- ubezpieczenie OC biura
- panel klienta z dostępem do najważniejszych danych oraz dokumentów rejestrowych firmy
- automatyczne powiadamianie e-mail o należnych składkach Zus, kwocie podatku dochodowego, VAT i ich terminach
Procedura rozpoczęcia współpracy (pełna odpowiedzialność)
- Złożenie zamówienia usługi wraz z akceptacją regulaminu usługi
- Automatyczne założenie konta użytkownika w naszym panelu klienta
- Przesłanie listownie do nas podpisanego upoważnienia dla US i ZUS (przygotowanego i przesłanego elektronicznie przez nas na adres email)
- Dostarczenie faktur
- Przekazanie rozliczenia podatku dochodowego i VAT
- Wysyłka przez nas niezbędnych deklaracji do US i ZUS
Sposób przekazywanie Faktur/Dokumentów.
- Klient loguje się do panelu klienta
- W zakładce pliki/dokumenty z podziałem na miesiące załącza zeskanowane w domu/biurze swoje Faktury/Dokumenty z podziałem na Zakupy-towar/zakupy-koszty/Zakupy-pozostałe, Sprzedaż, Kadry, Pozostałe
- Dokumenty mogą być do nas przesyłane również tradycyjnie, czyli drogą e-mailową kurierem bądź pocztę polską zachowując powyższy podział
- Przy Prosimy o załączanie możliwie jak najmniejszych rozmiarowo plików w pełni czytelnych dla naszych księgowych (format .pdf, .jpeg, .tiff).
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy bądź poprzez zakładkę kontakt.
Zapraszamy również do odwiedzenia działu: FAQ oraz do zapoznania się z: